XCT25L5 tolu-fa-lima lima e le mafai ona faʻalauteleina

Faʻaletonu foliga: XCT25L5 345 soʻoga lima e le mafai ona faʻalautele。
Faʻamatalaga sese: XCT25L5 e leai se gaioiga pe a faʻalauteleina lua lima ona faʻalauteleina tolu pe fa pe lima lima, ma o lima e lua faʻalautele masani.

Mafuaʻaga suʻesuʻega o le toilalo: eletise toilalo.

Faʻafitauli laʻasaga ma metotia:
1 : Faʻamamaina le mafuaʻaga o le sese: o le telescopic ma isi gaioiga o le lima lona lua e masani, o lona uiga e leai se faʻafitauli ma le telescopic ma luffing solenoid afuala i luga o le pailate vaʻalele.
2: Siaki le mea talafeagai masini: siaki pe o le alatoto autu o le alatoto fesuiaʻi alatoto ua mau, mama ma potopoto e mautinoa ai o le solenoid alatoto e le pipii ma le alatoto autu na sologa lelei fesuiaʻi.
3 : Siaki le fesoʻotaʻiga o laina eletise: ona faʻamasino lea o le alatoto taofi o le 345-soʻoga lima i le turntable, ma iloa o le XD2: 43-X1: 23 laina e le mafai ona eletise ona o le fesoʻotaʻiga vaʻaia o le ulu alatoto solenoid.

img3
img2
img1

XCT25L5 loli crane o loʻo faʻaaogaina lautele mo le siʻitia i luga o gaioiga i le tele o inisinia poloketi, pei o nofoaga fausiaina, faʻafouina o le taulaga, fesoʻotaʻiga ma felauaiga, uafu, alalaupapa, suauʻu faʻatoʻaga ma maina, ma faigata siʻosiʻomaga siosiomaga.
E vaetamaina le 5-vaega vaʻaalo ma le U-foliga faʻailoga o le 42 mita; o le maualuga avega avega o 25 tone; o le maualuga siitia maualuga o 50.2 mita; o le maualuga galue faataamilosaga o 38.5 mita; ua matua alualu i luma le faatinoga.
O le fou eletise-faʻaola eletise eletise o loʻo i ai le lelei atoatoa, anagata ma lelei faʻatonutonu (siitia tulaga: 2.5m / min, feauauaʻii saosaoa: 0.1 ° / s),
O le alamanuia muamua faʻatinoina lelei tuʻufaʻatasiga fesoasoani fesoasoani i le faʻaleleia o auala ese auala ma maualalo suauʻu faʻaaogaina; le vasega tulaga ausia 45%.
O le tekinolosi o le XCT25L5 e matua X. A faʻapipiʻiina, e mafai ona aveʻese le paʻaga lua-vaega, ma le tolu-fa-lima-vaega boom mafai ona tuʻuina saʻo. E lua itu lelei: Muamua, e sefe le taimi ma taumafaiga. Ole lapoʻa ole vaega e lua e umi se taimi e faʻatuai ai le poloketi. Lona lua, afai lava e faʻamaʻimau e le crane le suauʻu pe a ola, o le puʻupuʻu foʻi o le taimi e siʻi ai, o le tele na o le faʻaaogaina o le suauʻu.


Taimi Post: Aukuso-21-2020